Rezervacija za : HODOČAŠĆE MAJCI TEREZI U INDIJU







HODOČAŠĆE MAJCI TEREZI U INDIJU

O hodočašću

Za ovo putovanje vrijede posebni uvjeti putovanja “Mihael” d.o.o. koji su priloženi ugovoru o putovanju.

Minimum putnika: 20.

Svaki putnik dužan je popuniti i dostaviti ugovor o putovanju.

Cijena aranžmana formirana je dana 19.04.2019. U slučaju bitnih promjena na dan izrade kalkulacije, kao i u slučaju ZNAČAJNOG povećanja cijene goriva ili aerodromskih pristojbi, zadržavamo pravo promijene cijene.

ORGANIZATOR PUTOVANJA: „MIHAEL“ putnička agencija d.o.o. Pavlinska 5 (specijalizirana za hodočašća), VARAŽDIN – IK:HR-AB-42-070077587, tel. 042/302 021, 302 022, fax. 302 045,   e-mail: info@mihael-putovanja.hr  www.mihael-putovanja.hr. Radno vrijeme: pon – pet 08.00-16.00 h.

PODACI ZA UPLATU: IBAN:HR53 2340 0091 1102 61566, POZIV NA BROJ: 04170220, MODEL: 00, SVRHA PLAĆANJA: Indija

 

NAMASKAR – magična, lijepa riječ za doček kojom će vas pozdraviti kada dođete u Indiju, sklopljenih ruku i pognute glave. Rabindranath Tagore, Indijac koji je 1913. godine dobio Nobelovu nagradu za književnost, piše o dodiru stranih kultura: „Sve veliko i stvarno stoji pred našim vratima kao gost, koji je spreman prihvatiti naš poziv. Ne smijemo pitati iz koje zemlje dolazi, jednostavno ga moramo primiti i ponuditi mu najbolje.“

 

Ljubaznost i gostoprimstvo Indije ne može se zaboraviti. Odmor u Indiji nije kao odmor igdje drugdje: to može biti početak ljubavne priče. Što je više razgledavate, to ćete sve više voljeti Indiju. Od snijegom prekrivenih brdskih postaja na Himalaji do zlatnih plaža južnoga poluotoka, Indija vam u svim godišnjim dobima nudi sve mogućnosti za raznovrsni odmor.

 

 

VAŽNE INTERNETSKE STRANICE U INDIJI

 

Carinske odredbe: http://www.cbec.gov.in/

Zatvorena područja: http://www.indianembassy.hr/

Zdravlje: http://www.mohfw.nic.in/

Indijski turistički ured: http://www.india-tourism.com/

E-mail: info@india-tourism.com

 

Incredible India

http://www.incredibleindia.org/

Federations of Hotel and Restaurant Association

http://www.fhrai.com/

Heritage Hotels

http://www.indianheritagehotels.com/

Indian Railway corporation Transportation Company

http://www.irctc.co.in/.

 

RADNO VRIJEME (razlikuje se ovisno o mjestu)

 

Banke: radnim danom od 10 do 14 sati, subotom od 10 do 12. Mjenjačnice u međunarodnim zračnim lukama otvorene su 24 sata.

Poštanski uredi: radnim danom od 10 do 18, subotom od 10 do 12.

Uprave/ javne službe: radnim danom od 9:30 do 17, subotom od 9:30 do 13.

Trgovine: od 09.30 do 18 (ponedjeljak – subota)

 

KOMUNIKACIJSKE USLUGE

 

TELEFON

U gotovo svim zemljama može se uspostaviti direktna veza. Pozivni za Hrvatsku iz Indije je 00385, a za Indiju iz Hrvatske 0091. Zatim otipkate područni kod bez nule, a potom telefonski broj.

 

PLATEŽNA SREDSTVA

U indiji je i nadalje najrasprostranjenije plaćanja obavljati u novcu. Valuta je indijska rupija IRN (100 paisa)

 

Turistima se savjetuje da svoj novac ili putne čekove mijenjaju samo u bankama ili pri ovlaštenim mjenjačnicama (kao i u hotelima) te da sačuvaju potvrdu o novčanoj transakciji. Navedeno omogućava da se pri odlasku iz zemlje lakše zamijeni novac.

 

KREDITNE KARTICE

Sve više hotela, restorana i trgovina prima kreditne kartice. Pritom se daje prednost poznatim kreditnim karticama kao što su American Express, Access ili MasterCard, Diners Club i Visa.

 

PITKA VODA

Preporuča se kupovati mineralnu ili izvorsku vodu u bocama koje su posvuda dostupne.

 

CARINSKE ODREDBE

Sve stvari za osobne potrebe oslobođene su carinjenja. Navedeno uključuje: osobni nakit, poklone do vrijednosti 600 rupija, 200 komada cigareta, 50 cigara i 0,95L alkoholnog pića.

 

Profesionalna oprema i artikli velike materijalne vrijednosti mogu se uvesti bez carinjenja jedino u slučaju da putnik predoči pismenu izjavu o tome da će iste iznijeti iz države na odlasku.

 

Vrijedna oprema i predmeti koji se koriste u profesionalne svrhe moraju se prijaviti na carini pri ulasku u državu. Njihovi se vlasnici potpisom obvezuju da će ih pri odlasku iz zemlje ponijeti sa sobom.

 

STRUJNA MREŽA I NAPON

 

Jačina struje je 220V (izmjenična struja od 50 herca). Najčešće 22 V izmjenične struje, 50 ciklusa, pri čemu u nekim regijama ima i ujednačene struje. Putnicima se preporuča da provjere strujni napon prije nego upotrebljavaju električne uređaje. Oblici utičnica također se razlikuju, tako da je preporučljivo ponijeti set adaptera koje možete nabaviti u većini trgovina sa elektromaterijalom

 

FOTOGRAFIRANJE

 

Indija je pravi raj za fotografe. Posjetitelji ovdje pronalaze bezbroj različitih motiva za fotografiranje: ljude, građevine, divlje životinje, festivale i krajolike. Treba se pridržavati sljedećih formalnosti prilikom fotografiranja zaštićenih građevina i prirodnih rezervata:

 

1) Fotografiranje arheoloških spomenika uz pomoć stativa ili bljeskalice mora odobriti društvo Archaeological Survey of India u New Delhiju.

2) U područjima s divljim životinjama fotografiranje je dopušteno uz novčanu pristojbu.

3) U područjima gdje žive plemenske skupine fotografiranje je zabranjeno.

 

Kako bismo za vas nabavili vizu za Indiju, potrebni su nam sljedeći kompletni dokumenti:

 

  • Hrvatskim državljanima potrebna je putovnica koja važi još 6 mjeseci nakon datuma ulaska i viza.
  • skenirana prva stranica putovnice (tamo gdje su podaci) u PDF formatu (veličine: min 10 KB, max. 300KB),
  • skenirana slika za putovnicu ( 5 x 5 cm) u JPG formatu (veličine: min 10 KB, max. 1 MB).

 

Napomene:

Kategorizacija hotela odgovara službenoj hotelskoj kategorizaciji zemlje u koju se putuje i može biti različita od europskih standarda.

 

Organizator zadržava pravo promjene redoslijeda realizacije programa ovisno o izmjenama u redu letenja zrakoplova, radnim vremenima lokaliteta koji se posjećuju te vremenskim uvjetima.

Promjene plana leta, hotela ili programa putovanja nisu predviđene, no zadržavamo pravo na iste.

Neispravni putni dokumenti, koji za posljedicu imaju odustajanje od putovanja, ni u kojem slučaju ne obvezuju Mihael d.o.o. te se primjenjuju uvjeti otkaza putovanja putničke agencije Mihael.

Kupovina lokalnih proizvoda i usluga tijekom izleta leži u Vašoj vlastitoj odgovornosti.

Molimo da se o rizičnosti putovanja u pojedine zemlje informirate na službenoj stranici Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija Republike Hrvatske www.mvep.hr

“MIHAEL” putnička agencija d.o.o. Pavlinska 5 (Poslovni centar Coning), 42000 VARAŽDIN, OIB: 20054015482, tel. 042/302 021, 302 022, fax. 302 045, e-mail: info@mihael-putovanja.hr, mihael@vz.t-com.hr , web: www.mihael-putovanja.hr , Identifikacijski kod: HR-AB-42-070077587,  IBAN: HR5323400091110261566

 

 UGOVOR O PUTOVANJU I PRIVOLA PUTNIKA ZA PRIKUPLJANJE I OBRADU PODATAKA U SVRHU IZVRŠENJA USLUGE

Ime i prezime putnika kako piše u dokumentu sa kojim putujete:

 

Destinacija, datum putovanja i mjesto VAŠEG polaska:
Datum rođenja:

OIB i državljanstvo:

Vrsta, broj I datum istjeka dokumenta:

Adresa:

Telefon ili mobitel, email:
Osiguranja posredovanjem Mihael putničke agencije:

Napomena: putnicima starijim od 80 godina, putno zdrav. osig. uvećava se 100 % (vrijedi samo za zemlje EU-e).

 

Dobrovoljna putna osiguranja :

Putno zdrav. osiguranje:    U CIJENI

Osiguranje otkaza putovanja u slučaju bolesti putnika ili člana uže obitelji:        U CIJENI

Osiguranje prtljage:        DA      /     NE   (zaokruži) – samo uz putno zdrav. osig.

Osiguranje od nezgode:           DA     /     NE  (zaokruži) – samo uz putno zdrav. osig.

Način plaćanja: gotovina na žiro račun, kartice (Amex +4%, Diners +5%)
Datum uplate akontacije i ostalih uplata:

Ovaj Ugovor nalazi se na web stranicama putničke agencije. Svaki putnik, bez iznimke, dužan je u cjelosti i točno ispuniti Ugovor o putovanju, koji se potpisuje u 2 primjerka i svaka strana zadržava po jedan. Privola putnika po GDPR-u i  Opći uvjeti putovanja Mihael  sastavni su dio ovog Ugovora, a nalaze se i na web stranicama agencije www.mihael-putovanja.hr   u kojima su opisane obaveze i prava Mihael put. agencije i prava i obaveze putnika.  Ovim potpisom potvrđujem da sam od agencije dobio sve tražene informacije. Ovaj ugovor stupa na snagu potpisom Ugovora o putovanju i uplatom akontacije. Nepotpuno ispunjen  ugovor i neizvršavanje potpisanog  smatrat će se da je ugovor  nevažeći.  Za eventualne sporove nadležan je sud u Varaždinu.

Mjesto i datum:                                          Potpis:

 

 

OPĆI UVJETI PUTOVANJA MIHAEL D.O.O.                                                                                                                                    

  1. SADRŽAJ I CIJENA ARANŽMANA/PUTOVANJA: MIHAEL kao organizator putovanja jamči provedbu aranžmana sukladno opisu kojeg ste primili i ostvarit će ga u potpunosti na opisani način osim u slučaju izuzetnih okolnosti (rat, nemiri, štrajkovi, teroističke akcije, sanitarni poremećaji, elementarne nepogode i sl.) ili nepredviđenih prometnih i carinskih teškoća te lokalnih praznika. Sadržaj aranžmana čini, odnosno cijena aranžmana uključuje sve što je MIHAEL naveo u programu putovanja u rubrici: CIJENA ARANŽMANA UKLJUČUJE. Posebne usluge su usluge koje nisu uključene u cijenu aranžmana. Fakultativne i posebne usluge koje putnik zatraži tijekom putovanja, a moguće ih je realizirati, plaćaju se turističkom pratitelju ili predstavniku MIHAELA u valuti zemlje u kojoj se pruža. Cijene aranžmana koje su objavljenje i u inozemnim valutama, preračunavaju se i plaćaju po prodajnom tečaju PBZ-a na dan plaćanja, ukoliko se plaćaju prije putovanja. MIHAEL zadržava pravo povećanja objavljenih cijena u slučaju povećanja cijena smještaja, prehrane, prijevoza, i drugih usluga, odnosno, u slučaju povećanja tečaja valute koje su osnova za izračunavanje cijene aranžmana u odnosu na dan izrade kalkulacije za pojedini aranžman.                                                                                    
  2. PRIJAVE I UPLATE: Prijave za putovanje primaju se u poslovnici MIHAELA, kao i telefaksom ili elektronskom poštom (e-mailom). Prilikom prijave, putnik uplaćuje 30%, a ostatak od 70% treba uplatiti jednokratno ili obročno najkasnije do 14 dana prije putovanja, ako nije drugačije objavljeno u pojedinom programu.
  3. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGE: Ponuđeni smještajni objekti, restorani, prijevozna sredstva i drugo pod nadzorom su lokalnih turističkih organizacija, standardi smještaja i usluge su u svakoj državi različiti i nisu usporedivi. Organizator ne preuzima odgovornost za bilo kakvu pismenu ili usmenu informaciju koja nije u skladu s opisom usluga u svakom programu posebno.
  4. PROMJENE PROGRAMA: MIHAEL može otkazati program potpuno ili djelomično ako prije i za vrijeme njegovog trajanja nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu izbjeći niti otkloniti (vidi točku 1.) Ugovoreni smještaj može se zamijeniti samo smještajem u objektu iste ili više kategorije na teret organizatora.
  5. PRAVO MIHAELA NA OTKAZ: MIHAEL može otkazati aranžman ako se ne prijavi dovoljan broj putnika predviđen za određeni aranžman. Uz program svakog aranžmana organizator objavljuje i minimalan broj putnika. MIHAEL je dužan sve kupce izvjestiti o otkazu najmanje 7 dana prije početka putovanja te im vratiti cjelokupni uplaćeni iznos aranžmana.
  6. ODUSTAJANJE PUTNIKA OD PUTOVANJA: Ako putnik želi otkazati putovanje, mora to učiniti pismeno. Datum prijema pismenog otkaza predstavlja osnovu za obračun otkaznih troškova prema slijedećoj ljestvici: za sve aranžmane koji nisu vezani za avionski prijevoz:ZA OTKAZ OD 45-30 DANA PRIJE PUTA MIHAEL naplaćuje 30% cijene aranžmana, za otkaz 29-22 DANA prije puta, MIHAEL naplaćuje 50% cijene aranžmana, za otkaz 21-15 DANA prije puta MIHAEL naplaćuje 65% cijene putovanja, za otkaz 14-4 DANA prije puta, naplaćuje 80% cijene aranžmana, a za otkaz O-3 DANA prije polaska na put organizator će naplatiti 100% cijene aranžmana. Ako se putnik ne pojavi ili otkaže aranžman za vrijeme njegovog trajanja, MIHAEL će naplatiti cjelokupni iznos aranžmana.

Za sve aranžmane koji su vezani za avionski prijevoz, u slučaju da putnik prema  navedenom postupku otkaže putovanje koje uključuje prijevoz avionom, MIHAEL obračunava otkazne troškove po slijedećoj ljestvici: OD 240 do 90 DANA PRIJE PUTOVANJA, MIHAEL naplaćuje 20% troškova aranžmana, OD 89 DO 60 DANA PRIJE PUTOVANJA, MIHAEL naplaćuje 40% cijene aranžmana, 59 – 30 DANA PRIJE PUTOVANJA MIHAEL naplaćuje 60% cijene aranžmana, za otkaz 29 – 16 dana naplaćuje se 80% cijene aranžmana, a od 15 DANA DO DANA PUTOVANJA, MIHAEL naplaćuje 100% cijene aranžmana. Ako putnik koji otkazuje putovanje, nađe novog korisnika iste rezervacije, MIHAEL zadržava samo troškove uzrokovane zamjenom avio karte.

  1. OBVEZE PUTNIKA: Putnik je dužan pobrinuti se da on osobno, njegovi dokumenti i stvari ispune uvjete predviđene graničnim, carinskim, zdravstvenim i drugim propisima vlastite države kao i države u koje putuje. Putnik je dužan pridržavati se kućnog reda u ugostiteljskim i hotelskim objektima te surađivati s predstavnikom organizatora i izvršiteljima usluge u dobroj namjeri. U slučaju nepoštivanja ovih obveza, putnik odgovara organizatoru za načinjenu štetu.
  2. PRTLJAGA: Putnik ima pravo na besplatan prijevoz do 15 kg prtljage na čarterskim letovima te do 20 kg prtljage na redovitim zračnim linijama ili prema pravilniku pojedine aviokompanije što će biti navedeno u programu. Djeca do 2 godine nemaju pravo na besplatan prijevoz prtljage. Prtljaga se prevozi na putnikov rizik, stoga se preporuča osiguranje prtljage kod osiguravajućeg društva. MIHAEL nije odgovoran za uništenu ili izgubljenu prtljagu, kao ni za krađu prtljage ili dragocijenosti u hotelu (preporuča se najam sefa) ili autobusu. Prijavu za oštećenu ili izgubljenu prtljagu putnik upućuje prijevozniku ili recepciji smještajnog objekta, ovisno gdje su oštećenje ili gubitak nastali.                                   
  3. PUTNO OSIGURANJE: U skladu sa Zakonom o turističkoj djelatnosti, MIHAEL, u suradnji s osiguravajućim društvom, nudi putna osiguranja putnika tijekom boravka u inozemstvu ili u našoj zemlji. Uplatom akontacije putnik potvrđuje da su mu ponuđena putna osiguranja. VAŽNA NAPOMENA: POLICA OSIGURANJA NE MOŽE SE UGOVORITI NAKNADNO! 10. JAMČEVINA: PUTOVANJA SU POKRIVENA POLICOM JAMČEVINOG OSIGURANJA TURISTIČKIH  PAKET ARANŽMANA I POLICOM OSIGURANJA OD ODGOVORNOSTI ORGANIZATORA PUTOVANJA.
  4. RJEŠAVANJE PRIGOVORA: Svaki putnik-nositelj ugovora ima pravo prigovora zbog neizvršene ugovorene usluge. Svaki putnik prigovor podnosi zasebno u pismenom obliku. MIHAEL neće primati u postupak grupne primjedbe. Odmah, na samom mjestu, putnik reklamira neodgovarajuću uslugu kod turističkog pratitelja odnosno predstavnika MIHAELA, a ako ga nema, kod izvršitelja usluge. Putnik je dužan surađivati s turističkim pratiteljem ili predstavnikom MIHAELA i izvršiteljem usluga u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako putnik na samom mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora, koje odgovara uplaćenoj usluzi, MIHAEL neće uvažiti naknadnu putnikovu reklamaciju niti na nju odgovoriti. Ako uzrok prigovoru ne bi bio otklonjen, putnik s turističkim pratiteljem ili predstavnikom MIHAELA ili izvršiteljem usluga o tome sastavlja pismenu izjavu-zapisnik u dva primjerka koju obojica potpisuju. Najkasnije 8 dana po povratku s puta, putnik predaje pismeni prigovor u prodajnom mjestu gdje je uplatio aranžman te prilaže pismenu potvrdu koju je potpisao predstavnik i možebitne račune za dodatne troškove. MIHAEL će primiti u postupak samo dokumentirane primjedbe koje primi u navedenom roku od 8 dana. MIHAEL je dužan donijeti pismeno rješenje u roku od 14 dana od primitka prigovora, a može odgoditi rok rješenja pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjera navoda žalbe kod davatelja usluga za najviše 14 dana. MIHAEL će rješavati samo one pritužbe kojima se uzrok nije mogao otkloniti u mjestu putovanja. Dok organizator ne podnese rješenje, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove i davanje informacija u javna glasila. Najviša naknada po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluge, ne može obuhvaćati već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. Ovime se isključuje pravo kupca na naknadu idealne štete.
  5. NADLEŽNOST SUDA: Za slučaj spora protiv putnika ili organizatora, mjerodavan je sud u Varaždinu.

Naziv voditelja obrade: MIHAEL Putnička agencija d.o.o. Adresa: Pavlinska 5, Varaždin  OIB: 20054015482

Sukladno Uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i vijeća od 27.travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka (u daljnjem tekstu Opća uredba o zaštiti podataka), koja je u punoj primjeni od dana 25. svibnja 2018. godine u Republici Hrvatskoj i svim zemljama članicama Europske unije, kao i Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine broj 42/18), odnosno sukladno pravnom okviru zaštite osobnih podataka u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji, Mihael putnička agencija d.o.o. kao voditelj obrade osobnih podataka korisnika svojih usluga, zaposlenika i kupaca, izradilo je Politiku o zaštiti privatnosti osobnih podataka te se u skladu s tim traži

Ova privola predstavlja pravnu osnovu za prikupljanje i obradu podataka ispitanika te se smatra dobrovoljnim, informiranim i nedvosmislenim izražavanjem želja ispitanika kojom on izjavom   ili jasnom potvrdnom radnjom daje pristanak za obradu osobnih podataka koji se na njega odnose.

Vrste podataka koji se prikupljaju i obrađuju:  Podaci koji se prikupljanju i obrađuju su sljedeći: ime i prezime, adresa, osobni identifikacijski broj (OIB), datum rođenja, spol, kontakt broj telefona i/ili mobitela, kontakt podatke elektroničke pošte (e-mail adresa), podaci iz osobne iskaznice i putovnice, podaci o bankovnom računu i broju kartice, podaci iza isplatu odštetnog zahtjeva za osiguravajuću kuću kao I prateća zdravstvena dokumentacija.                                          Svrha prikupljanja i obrade podataka: Navedeni osobni podaci ispitanika, sukladno pravima i obvezama Zakona o pružanju usluga u turizmu te ugovornim obvezama koje proizlaze iz turističke djelatnosti, koriste se isključivo za potrebe pojedinog projekta (putovanja) baziranog na međusobnim ugovorima.

Trajanje čuvanja i obrade osobnih podataka: Ovisno o svrsi i pravnoj osnovi temeljem koje se prikupljaju osobni podaci ispitanika, voditelj obrade je u pojedinim slučajevima obvezan čuvati osobne podatke u vremenskom trajanju (razdoblju) koje za pojedinu svrhu propisuju mjerodavni propisi ili prestankom svrhe u koju su prikupljeni.

Obveze voditelja obrade prema ispitaniku: Voditelj obrade podataka obvezan je na temelju podnesenog pisanog zahtjeva ispitanika na gore naznačenu adresu voditelja obrade podataka istom omogućiti pristup osobnim podacima koje obrađuje o njemu, ispravak netočnih osobnih podataka, brisanje osobnih podataka ili ograničenje obrade osobnih podataka, kao i upoznati ga s mogućnošću prigovora na obradu osobnih podataka te pravom na prenosivost podataka.

Prosljeđivanje podataka trećim osobama: Osobni podaci ispitanika proslijeđuju se trećim osobama (osiguravajućim kućama, hotelima, avio kompanijama, turističkim agencijama i ostalim trećim osobama ovisno o potrebi, odnosno tipu putovanja) koje sudjeluju u organizaciji putovanja te u tu svrhu koriste osobne podatke ispitanika.

Prava ispitanika: Ispitanik ima pravo na pristup osobnim podacima. Voditelj obrade dužan je na temelju pisanog zahtjeva ispitanika informirati ispitanika o osobnim podacima koje obrađuje o njima.

Ispitanik ima pravo na ispravak netočnih podataka. Voditelj obrade podataka dužan je ispitaniku omogućiti ispravak netočnih osobnih podataka kada je utvrđeno da prikupljeni osobni podaci nisu ispravni ili je došlo do promjene osobnih podataka.

Ispitanik ima pravo na brisanje osobnih podataka kada osobni podaci ispitanika više nisu nužni za ispunjenje svrhe obrade, kada ispitanik povuče privolu kao pravni temelj za obradu osobnih podataka, kada ispitanik uloži prigovor na obradu podataka, kada su osobni podaci nezakonito obrađeni, kada se osobni podaci moraju brisati radi ispunjenja pravnih obveza iz prava Europske unije ili prava države članice kojem podliježe voditelj obrade podataka.

Ispitanik ima pravo na ograničenje obrade podataka. Voditelj obrade podataka dužan je osigurati ograničenje obrade podataka u slučajevima kada ispitanik osporava točnost podataka, kada je obrada nezakonita, kada voditelj obrade više ne treba osobne podatke za potrebe obrade ili kada ispitanik uloži prigovor na obradu osobnih podataka.

Povlačenje privole: Ispitanik ima pravo u bilo kojem trenutku povući ovu privolu. U tom slučaju, voditelj obrade podataka dužan je odmah prestati s obradom podataka, odnosno obrisati ili anonimizirati osobne podatke, osim ako postoji neka druga pravna osnova obrade osobnih podataka.

Potpisom ove privole ispitanik izjavljuje da je upoznat sa svrhom prikupljanja osobnih podataka koji se na njega odnose, da je upoznat s identitetom voditelja obrade osobnih podataka, da dobrovoljno stavlja na raspolaganje svoje osobne podatke, da preuzima obvezu obavijestiti voditelja obrade podataka o svakoj promjeni osobnih podataka.

Potpisom i pečatom ove privole voditelj obrade podataka obvezuje se čuvati osobne podatke ispitanika i raspolagati njima u skladu sa zakonskim propisima o zaštiti osobnih podataka i određenjima iz ove privole.

Potpis i pečat

1. dan - polazak,

Transfer iz Čakovca u 3.00 sata ispred hotela Park, iz Varaždina u 03.30 ispred hotela Turist, a iz Zagreba sa autobusnog kolodvora peron 501-503 u 05.00 sati - do aerodroma u Ljubljani. Let za Istanbul u 09.35. Slijetanje u Istanbul u 13.40. Čekanje i presjedanje u Istanbulu za let za Delhi u 20.55 sati. Po dolasku u Delhi u 05.15 u slijedi transfer do hotela i prijava.

2. dan,DELHI

Doručak. Odlazak na panoramski razgled autobusom kroz Stari Delhi: RAJ GHAT - spomenik Mathami Gandhiju, vožnja rikšama kroz živahne ulice CHANDNI CHOWKA – najstarijeg i najposjećenijeg bazara na tom području, JAMA MAJSID – najveća džamija u Indiji, izdrađena 1656. godine, katedrala Presvetog Srca Isusova…Sveta misa. Večera. Noćenje.

3. dan,NEW DELHI - AGRA - CRVENA UTVRDA

Doručak. Razgled New Delhija: QUTAB MINAR, najviši kameni toranj Indije, impozantan slavoluk Vrata Indije, predsjednička palača, zgrade parlamenta, državne i upravne zgrade kao i mauzolej Humayun. Odlazak brzom cestom prema gradu AGRI koji leži na obalama rijeke Yamune. Ovaj grad spominje se još u najpoznatijem indijskom epu Mahabharata, pod imenom Agrevana ili ’’granica šume’’. Dolazak u hotel na području Agre. Odlazak u razgled AGRE gdje se nalazi i Crvena utvrda sa prekrasnim pogledom na rijeku Yamunu s Taj Mahalom u pozadini. Večera. Noćenje.

4. dan,AGRA – TAJ MAHAL –– JAIPUR

Posjet TAJ MAHALU, najpoznatijoj građevini Indije sa impozantnom arhitekturom i vrtom koji ju okružuje. Najbolje vrijeme za posjet je rano ujutro za vrijeme svitanja. Doručak. Vožnja prema FAHEHPUR SIKRI, 40 km od Agre i razgled. Nastavak vožnje do Jaipura. Smještaj u hotel. Večera. Noćenje.

5. dan,JAIPUR

Doručak. Popularni ružičasti drevni kraljevski grad Jaipur, poznato je indijsko turističko odredište, grad bogate povijesti prepun spomenika, kraljevskih palača, trgova i tvrđava. Jaipur je glavni i najveći grad indijske države Rajasthan, smješten u polupustinjskom području. U ovom velikom gradu danas živi više od tri milijuna stanovnika. Također je indijski poslovni i sveučilišni centar u kojem ćete se osjećati kao u pravoj metropoli, ali iza ugla je starinski šarm građevina i ulica koji uvijek ponovo iznenadi putnika. Stari dio grada obojan u ružičasto i u svakom posjetitelju izaziva divljenje. Ulicama Jaipura nižu se ružičaste kuće stvarajući očaravajuće poglede, posebno čarobne u vrijeme zalaska sunca. Razgled AMBER FORTa (Jantarna palača i jahanje na slonovima). Tijekom razgleda grada posjećuje se zvjezdarnica, Palača vjetrova, Gradska palača i muzej. Večera. Noćenje.

6. dan,KALKUTA

Let za Kalkutu u 07.45 sati i slijetanje u 10.00 sati. Razgled Kalkute, drugog po veličini grada u Indiji koji ima 15 milijuna stanovnika te je bila prijestolnica u vrijeme britanske kolonizacije i smatra se kulturnom i intelektualnom prijestolnicom Indije, a najpoznatija je po Majci Tereziji: katedrala sv. Pavla, bazilika i svetište Gospe od Krunice, hindu hram, Victoria memorial, mjesta vezana uz život Majke Tereze: prva kuća misionarstva, škola St. Mary, Nirmal Hriday, prva ljekarna, Shishu Bhavan, majčinska kuća, crkva sv. Thomasa i sveta misa kod njezinog groba. Večera. Noćenje.

7. dan,KALKUTA – BENGALI - KALKUTA

Doručak. Odlazak autobusom 60km južno od Kalkute, blizu Baruipura u selo Kumrokhali gdje se nalazi grob hrvatskog misionara oca Ante Gabrića. Tu je sagradio veliku misijsku postaju Maria Polli – Marijino Selo. Razgled i sveta misa. U blizini je i sundarbanska đungla gdje još žive i bengalski tigrovi u ograđenom rezervatu. Povratak u Kalkutu. Molitva na grobu Majke Terezije i slobodno za vlastite potrebe. Večera. Noćenje.

8. dan,MADRAS

Odlazak na aerodrom i let za CHENNAI (MADRAS) u 08.15 te slijetanje u 10.40. To je grad na jugoistočnoj obali Indije. Odlazak u hotel i kraći odmor. Razgled središta Madrasa: hram Kapaleeswarar, muzej, katedrala i nacionalno svetište sv. Tome Apostola (sveta misa) i druge znamenitosti grada. Odlazak na mjesto mučeništva sv. Tome Apostola, na brdo u blizini grada, plaza Marina beach. Slobodno vrijeme. Večera. Noćenje u Madrasu.

9. dan,CHENNAI - VELANKANNI

Rani doručak ili paket doručak. Odlazak na put prema jugu (300km) kroz indijsku državu Tamil Nadu, za VELANKANNI – najveće marijansko svetište koje nazivaju indijski Lurd, na samoj obali Bengalskog zaljeva gdje se nalazi čudotvorni kip Majke Božje. Sveta misa i razgled svetišta. Smještaj u hotel. Večera. Noćenje.

10. dan,VELANKANNI – TRICHY (TIRUCHIRAPPALLI)

Doručak. Odlazak u Trichy udaljen 148 km. Smještaj u hotel te razgled: Rock Fort hram koj je skup tri hrama, a ako će vrijeme dozvoliti posjet svetištu Viralimalai. Večera. Noćenje.

11. dan,TRICHY - GOA

Transfer do aerodroma i let za Gou (preko Bangalorea) u 08.00. Slijetanje u 14.10 sati. Odlazak u hotel i slobodno za odmor, kupanje, sunčanje i vlastite aktivnosti. Večera, noćenje.

12. dan,GOA

Doručak. Razgled kolonijalnog grada države Goe sa puno crkava gdje se nalazi i grob velikog misionara Indije, sv. Franje Ksaverskog u istoimenoj crkvi. Sveta misa. Nastavak razgleda: Bazilika bezgrešnog Začeća BDM, katedrala, bazilika i druge znamenitosti. Goa je nekadašnja portugalska kolonija, a danas jedna od najmanjih indijskih država s najljepšim plažama i puno katoličkih crkava. Sveta misa. Slobodno za kupanje, sunčanje I vlastite potrebe. Večera. Noćenje.

13. dan ,GOA

Doručak. Slobodno za kupanje i vlastite potrebe do odlaska na aerodrom i leta za Delhi u kasnim večernjim satima. Prije odlaska, organizirana večera.

14. dan,

Dolazak u Delhi u ranim jutarnjim satima. Let iz Delhija za Istanbul u 06.55. Slijetanje u Istanbul u 11.30 te presjedanje na let za Ljubljanu u 18.45. Slijetanje u Ljubljanu u 19.00 po lokalnom vremenu. Transfer do Zagreba, Varaždina i Čakovca čime završava naše putovanje.

CIJENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:

transfer iz Čk-VŽ-Zg do aerodroma u Ljubljani i natrag, povratna avio karta Ljubljana – Istanbul – Delhi - Istanbul – Ljubljana sa aerodromskim pristojbama, interne letove: Jaipur-Kolkata - Kolkata – Chennai, Trichy – Goa via Bangalore i Goa - Delhi i sve aerodromske pristojbe, noćenja u hotelima 3/4 * i obroci po programu, prijevoz turističkim autobusom, stručno i duhovno vodstvo, vize, ulaznice/karte: vožnja rikšama, jahanje slonova, Agra, organizaciju putovanja, putna osiguranja: putno zdravstveno osiguranje, osiguranje od otkaza u slučaju bolesti putnika ili člana uže obitelji, policu osiguranja od odgovornosti br. 1322-00036641 i policu jamčevine turističkih aranžmana br. 1501-00000650 kod Wiener osiguranja d.d.

CIJENA ARANŽMANA NE UKLJUČUJE:

doplatu za jednokrevetnu sobu 2.300,00 kn ulaznice/karte koje nisu navedene. Preporučamo: dobrovoljno putno osiguranje od nezgode 30,00 kn i osiguranje prtljage 25,00 kn. Napojnice: nosačima, konobarima, vozačima i vodičima uobičajeno je davati napojnice. Za ovo putovanje vrijede posebni uvjeti putovanja “Mihael” d.o.o. koji su priloženi ugovoru o putovanju. Minimum putnika: 20. Svaki putnik dužan je popuniti i dostaviti ugovor o putovanju. Cijena aranžmana formirana je dana 19.04.2019. U slučaju bitnih promjena na dan izrade kalkulacije, kao i u slučaju ZNAČAJNOG povećanja cijene goriva ili aerodromskih pristojbi, zadržavamo pravo promijene cijene. Prijave i uplate akontacija u iznosu 3.500,00 kn do 31.05.2019. garantiraju navedenu cijenu. Nakon tog datuma, cijena ovisi o eventualnoj promjeni cijene unutarnjih letova po Indiji. Za plaćanje kreditnim karticama American ili Diners cijena se uvećava 4 – 5% .

PODACI ZA UPLATU:

PODACI ZA UPLATU: IBAN:HR53 2340 0091 1102 61566, POZIV NA BROJ: 04170220, MODEL: 00, SVRHA PLAĆANJA: Indija

Informacije o putovanju

  • Polazak : 04 veljača, 2020
  • Povratak : 17 veljača, 2020
  • Polasci iz : ČK, VŽ, ZG - Ljubljana aerodrom
  • Prijevoz : Avionom
  • Status : Prijave u tijeku - GARANTIRANO!
  • Cijena : 18.850,00 kn
  • Lokacija : .

Organizator putovanja

„MIHAEL“ putnička agencija d.o.o. Pavlinska 5 (specijalizirana za hodočašća), VARAŽDIN – IK:HR-AB-42-070077587, tel. 042/302 021, 302 022, fax. 302 045, e-mail: info@mihael-putovanja.hr www.mihael-putovanja.hr. Radno vrijeme: pon – pet 08.00-16.00 h.

042/302 021, 022

info@mihael-putovanja.hr

Putnička agencija Mihael d.o.o.

Pavlinska 5, 42000 Varaždin

info@mihael-putovanja.hr

+385 (0) 42/302-021

+385 (0) 42/302-022

+385 (0) 42/302-045

Dokumenti za preuzimanje:

OPĆI UVJETI PUTOVANJA MIHAEL